svg

    9.8

    Customer Rating

    Head Office in New-York

    775 New York Ave, Brooklyn, NY 11203

    Request a Quote

    Looking for a quality and affordable builder for your next project?

    * Please Fill Required Fields *
    img

    Toll Free

    1-800-987-6543

    Working Hours

    We are happy to meet you during our working hours. Please make an appointment.

    Head Office in New-York

    775 New York Ave, Brooklyn, NY 11203

    Request a Quote

    Looking for a quality and affordable builder for your next project?

    * Please Fill Required Fields *
    img

    Toll Free

    1-800-987-6543

    Working Hours

    We are happy to meet you during our working hours. Please make an appointment.

    Πεπραγμένα Θερινού Σχολείου Dspace

    Το θερινό σχολείο επιμόρφωσης εκπαιδευτικών διοργανώθηκε, με επιτυχία, από τις 3 Ιουλίου μέχρι τις 8 Ιουλίου 2022, από το τμήμα διάχυσης Αστρονομίας του Ινστιτούτου Αστροφυσικής (ΙΤΕ) σε συνεργασία με την Ελληνογερμανική Αγωγή στους χώρους του Ινστιτούτου, το οποίο στεγάζεται στο Τμήμα Φυσικής Πανεπιστημίου Κρήτης.

    Σε αυτό το σχολείο συμμετείχαν 14 εκπαιδευτικοί από τα 6 σχολεία – κόμβους του προγράμματος Dspace (ΕΛΙΔΕΚ – Έργο: 02181) ή και από συνεργαζόμενα σχολεία των κόμβων αυτών.  Επιπλέον αυτών των εκπαιδευτικών παρευρέθηκαν και 17 εκπαιδευτικοί από Μεγάλη Βρετανία, Πορτογαλία, Αυστρία και Ελλάδα στο πλαίσιο του αντίστοιχου θερινού σχολείου του προγράμματος LaSciL (Large Scientific Infrastructures enriching online and digital Learning), στο οποίο επίσης συνεργάζεται το Ινστιτούτο Αστροφυσικής (ΙΤΕ) με την Ελληνογερμανική Αγωγή.  Το γεγονός της παράλληλης διοργάνωσης των δύο θερινών σχολείων έδωσε τη δυνατότητα στους παρόντες Έλληνες εκπαιδευτικούς από τη μία πλευρά, να λάβουν πιο σφαιρική επιμόρφωση και από ευρωπαίους συνεργάτες, οι οποίοι ηγούνται της επιμόρφωσης εκπαιδευτικών διεθνώς, και από την άλλη να ανταλλάξουν απόψεις και εμπειρίες με συναδέλφους τους από άλλες χώρες.

    Αναλυτικότερα, αφού οι εκπαιδευτικοί πληροφορήθηκαν αρχικά σε βάθος για το πρόγραμμα  Dspace, τους στόχους του και συζητήθηκε η στοχοθεσία της  ψηφιακής πλατφόρμας, παρουσιάστηκαν κάποια ενδεικτικά εκπαιδευτικά σενάρια Αστρονομίας και ο τρόπος που μπορούν να ενταχθούν στη σχολική τάξη. Άλλες δραστηριότητες που έλαβαν χώρα ήταν:

    Α) η παρουσίαση του τρόπου προγραμματισμού μιας αστρονομικής παρατήρησης,

    Β) η ζωντανή διαδικτυακή ξενάγηση στο μουσείο του Γαλιλαίου από τους ξεναγούς του μουσείου,

    Γ) η αίτηση για παρατήρηση από τα τηλεσκόπια Faulkes από το δίκτυο του αστεροσκοπείου Las Cumbres,

    Δ) η ηλιακή παρατήρηση, με χρήση ειδικού φίλτρου, μέσω φορητού τηλεσκοπίου του Ινστιτούτου Αστροφυσικής

    Ε) η επίδειξη ψηφιακών αστρονομικών εργαλείων για τη χρήση εκπαιδευτικών σεναρίων

    Το τελικό στάδιο του θερινού σχολείου περιέλαβε την προετοιμασία και την επίδειξη εκπαιδευτικών σεναρίων από τους ίδιους τους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς.

    Στο πλαίσιο αυτού του σχολείου έλαβαν χώρα  και δύο εκδρομές. Η πρώτη εκδρομή έγινε στις ερευνητικές εγκαταστάσεις του Αστεροσκοπείου Σκίνακα σε υψόμετρο 1750 μέτρων, όπου οι εκπαιδευτικοί ξεναγήθηκαν και πήραν μια γεύση του τρόπου που γίνεται η παρατηρησιακή αστρονομική έρευνα. Η δεύτερη εκδρομή είχε προορισμό τον αρχαιολογικό χώρο της Κνωσσού με συνοδεία ξεναγού. Ο συγκεκριμένος  αρχαιολογικός χώρος αποτελεί και τον δεύτερο σε επισκεψιμότητα πανελλαδικώς.