svg

    9.8

    Customer Rating

    Head Office in New-York

    775 New York Ave, Brooklyn, NY 11203

    Request a Quote

    Looking for a quality and affordable builder for your next project?

    * Please Fill Required Fields *
    img

    Toll Free

    1-800-987-6543

    Working Hours

    We are happy to meet you during our working hours. Please make an appointment.

    Head Office in New-York

    775 New York Ave, Brooklyn, NY 11203

    Request a Quote

    Looking for a quality and affordable builder for your next project?

    * Please Fill Required Fields *
    img

    Toll Free

    1-800-987-6543

    Working Hours

    We are happy to meet you during our working hours. Please make an appointment.

    1η Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Π.ΕΠΑΛ/4ο ΕΠΑΛ/1οΕΚ Αλεξ/πολης : D-Space & σενάρια αστρονομίας

    Την Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2023 πραγματοποιήθηκε  3ωρη επιμόρφωση περίπου 30 εκπαιδευτικών που δραστηριοποιούνται στο  Π.ΕΠΑΛ/4ου ΕΠΑΛ Αλεξανδρούπολης στο πλαίσιο του προγράμματος D-SPACE (Discovery Space), το οποίο διοργανώθηκε από το σχολείο – κόμβο «Γυμνάσιο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Σαπών» (συνεργαζόμενος εκπαιδευτικός : Πρασόπουλος Δημήτριος ΠΕ04.01) σε χώρο του Π.ΕΠΑΛ/4ο ΕΠΑΛ Αλεξανδρούπολης, με την υποστήριξη του Ινστιτούτου Αστροφυσικής (ΙΑ) του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ)

     

    Το Π.ΕΠΑΛ/4ο ΕΠΑΛ Αλεξανδρούπολης συνεργάζεται με το πρόγραμμα D-space και ειδικότερα τον σχολικό κόμβο του Γυμνασίου Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Σαπών που ανήκει στην ομάδα των 6 σχολικών κόμβων του προγράμματος.

    Η 3ωρη επιμόρφωση περιελάμβανε :

    • Παρουσίαση προγράμματος : Discovery Space
    • Παρουσίαση ιστοσελίδας https://d-space.gr/
    • Παρουσίαση 3 σεναρίων ιστοσελίδας d-space.gr

    Τονίσθηκε ιδιαίτερα στους εκπαιδευτικούς ότι η αστρονομία μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν έναυσμα για έρευνα και ότι οι μαθητές μπορούν να εκπαιδευτούν στα σενάρια που υπάρχουν στην ιστοσελίδα του προγράμματος

     

    Τα σενάρια μπορούν να χρησιμοποιηθούν α) διαθεματικά στη διδασκαλία των μαθημάτων β) Εργαστήρια Δεξιοτήτων γ) προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων δ) ομίλους.

     

    Αποτίμηση : σύμφωνα με τα φύλλα ανατροφοδότησης, που συμπληρώθηκαν από τους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς (10 ερωτήσεις με απαντήσεις από 0: καθόλου, 1: λίγο, 2: μέτρια, 3: αρκετά, 4: πολύ, 5: πάρα πολύ) , εξάγονται τα εξής συμπεράσματα  :

    α) το 71% των συμμετεχόντων είχαν μέτρια ή λίγη γνώση/επαφή/εμπειρίες με την αστρονομία πριν την επιμόρφωση (επιθυμητό μεν αλλά όχι απαραίτητο να έχουν προηγούμενη επαφή με την αστρονομία)

    β) το 78% θεώρησαν (πολύ ως πάρα πολύ) ενδιαφέρον, το θέμα της επιμόρφωσης

    γ) το 79% επιθυμούν (πολύ ως πάρα πολύ) να μετέχουν σε επόμενη επιμόρφωση με το ίδιο θέμα

    δ) το 96% επιθυμεί (αρκετά/ πολύ / πάρα πολύ) να μετέχει σε στοχευμένη επιμόρφωση σε σενάρια αστρονομίας

    ε) το 56% των συμμετεχόντων πιστεύει (αρκετά/πολύ/ πάρα πολύ) ότι μπορεί να χρησιμοποιήσει τα σενάρια που αναφέρθηκαν στην τάξη του, με τους μαθητές του

    στ) το 87% των συμμετεχόντων επιθυμεί μια πιο βιωματική προσέγγιση στην κατασκευή ενός αρχικού σεναρίου (αρκετά / πολύ / πάρα πολύ)

    ζ) πάνω από το 80% έμειναν ευχαριστημένοι από τις γνώσεις/μεταδοτικότητα του επιμορφωτή.

    η) το 91% των εκπαιδευτικών θέλει να ενημερώσει τους μαθητές του για το πρόγραμμα D-space (αρκετά/ πολύ/ πάρα πολύ)

    θ) η αστρονομία  είναι μια επιστήμη που μπορεί να χρησιμοποιηθεί από όλες τις ειδικότητες και θα μπορούσε να οδηγήσει την εκπαίδευση σε νέα βήματα με διαθεματική προσέγγιση (σε αυτή την ερώτηση υπάρχει αρκετή διάχυση στις απαντήσεις)

     

    Σε ένα όμορφο περιβάλλον στο Π.ΕΠΑΛ/4ο ΕΠΑΛ Αλεξανδρούπολης οι συμμετέχοντες ανήσυχοι εκπαιδευτικοί πραγματοποίησαν μια 1η συνάντηση με σκοπό να συμμετέχουν περισσότερο στο πρόγραμμα D-space και να το χρησιμοποιήσουν στις τάξεις τους με τους μαθητές τους για την βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

     

    Οργανωτής της επιμόρφωσης : Πρασόπουλος Δημήτριος, φυσικός ΔΔΕ, ερασιτέχνης αστρονόμος και μέλος του Συλλόγου Ερασιτεχνικής Αστρονομίας Θράκης με πολυετή εμπειρία σε προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων με θέμα την αστρονομία και παρατηρήσεις με τηλεσκοπικό εξοπλισμό.